Klubová výstava MSKCHPL 12.5.2012

16.05.2012 10:00

V sobotu 12.května jsme se opět zúčastnily s Baskou další výstavy. Tentokrát to byla klubová výstava MSKCHPL, která se konala v rekreačním středisku Žďas v Zubří na Vysočině.  

Této klubové výstavy jsme se zúčastnili úplně poprvé. Bohužel počasí nám vůbec nevyšlo. Sice když jsme vyjížděli z Brna, tak ještě svítilo sluníčko, ale to netrvalo dlouho. Jen co jsme se přiblížili k ceduli Kraj Vysočina, začalo se zatahovat a poprchávat. Stále jsem doufala, že se počasí umoudří a alespoň přestane pršet. Ale bohužel. Počasí se po příjezdu do Zubří ještě zhoršilo.

Takže jsme v rekreačním areálu zaparkovali co nejblíže ke kruhu a já šla vyřídit vše potřebné. Baska zůstala v autě pěkně v suchu a teple. Nechtěla vůbec ven a já se jí ani nedivím. Počasí opravdu nebylo příjemné, déšť a sychravo. Nicméně do kruhu jsme nastoupily.

Kruhy byly dva. V kruhu č. 1 byla JUDr. Anna Šimáčková, která posuzovala třídu štěňat,dorostu, mladých fen, seniory, veterány a třídu pracovní. V kruhu č. 2 posuzoval Otakar Vondrouš, který posuzoval všechny ostatní psy.

Na výstavu jsem Basí hlásila právě z důvodu,že byl hlášený rozhodčí O. Vondrouš /od kterého jsme v únoru získaly veterán BOG III a byla jsem zvědavá jak by nás posoudil tentokrát/, ale jelikož se nahlásilo více psů než se čekalo, tak byla přizvána i druhá rozhodčí.

Nám bohužel byla přidělena JUDr. Anna Šimáčková. Proč bohužel? Už na několika výstavách jsem ji zažila a vždy vyhráli psi nějakých jejích kamarádů a to ne vždy v nejlepší výstavní kondici.. A tentokrát to bylo stejné. Žádné férové posuzování, nic takového. A to mě velmi zklamalo. Do kruhu nastoupily čtyři veteránky.  Baskije byla nejstarší a všechny ostatní fenky byly 8 leté. Místo běhu bylo plížení a to pro nás byla velká nevýhoda, protože Baska běhá stále výborně. Ale to by stejně nezměnilo nic na předem daném výsledku..

Na prvním místě se umístila fena s vybočenými tlapami a v úplné vylínanosti. Na druhém místě se umístila POZOR fena pí. Kubové Katy LL, která vypadala ještě hůře než v Brně /zde jsme ji u dvou různých rozhodčích porazily a to Baska byla částečně vylínaná/. Tentokrát byla úplně vylínaná a rozhodčí naznala, že vypadá jako potkan. Na třetím místě jsme se umístily s Basí, která má stále krásně hustý zimní kožíšek. A na čtvrtém místě se umístila moc pěkná fenka, která také měla krásný zimní kožíšek jen v dešti odmítala paničce stát. Ten kdo stál u kruhu a viděl výsledky pouze nechápavě kroutil hlavou.. Já byla na Basku hrdá, i přes nepřízeň počasí se moc pěkně předvedla.

Déšť ale stále neustával a tak jsem poprosila ředitelku výstavy jestli by bylo možné si převzít pohár dříve. Bylo nám vyhověno. A my se rozhodli, že v dešti by jsme stejně seděli v restauraci a nic neviděli. Takže jsme sedli do auta a jeli na zpět domů.

Fotky bohužel žádné nejsou, protože ani foťáku se v tom dešti nechtělo ven :-)